Marketing plan

Marketing plan

Podela letaka

Marketing plan za početnike: Kako započeti

Marketing plan je dokument koji opisuje marketinške aktivnosti i strategije koje će se sprovoditi kako bi se postigli određeni ciljevi i ciljna grupa. Marketing plan se sastoji od nekoliko osnovnih delova:

10 koraka do uspešnog marketing plana

  1. Definisanje ciljeva:
    Prvi korak u izradi marketing plana je definisanje jasno definisanih ciljeva. Ovi ciljevi trebaju biti specifični, merljivi, ostvarivi, relevantni i vremenski određeni.
  2. Analiza trenutnog tržišnog stanja:
    Drugi korak je analiza trenutnog tržišnog stanja. To uključuje istraživanje ciljne grupe, konkurencije i tržišnog okruženja. Ova analiza vam pomaže da razumete kako se vaš brend pozicionira na tržištu i gde ima prostora za poboljšanje.
  3. Izrada profila ciljne grupe:
    Treći korak je izrada profila ciljne grupe. To podrazumijeva detaljno istraživanje potrošača koji su vam najzanimljiviji i kreiranje jasne slike o njihovim potrebama, navikama i preferencijama.
  4. Odabir marketing alata:
    Četvrti korak je odabir marketing alata koji će se koristiti u kampanji. Ovi alati mogu uključivati ​​digitalni marketing (izrada sajta), društvene mreže, oglase, marketing putem e-pošte i tradicionalne marketing metode (deljenje letaka).
  5. Izrada budžeta:
    Peti korak je izrada budžeta za marketing aktivnosti. Ovo uključuje određivanje iznosa novca koji će se trošiti na pojedine marketing alate i aktivnosti.
  6. Izrada rasporeda aktivnosti:
    Šesti korak je izrada rasporeda aktivnosti. Ovo podrazumeva određivanje vremenskog rasporeda za sprovođenje svih marketing aktivnosti.
  7. Izrada kreativnog koncepta:
    Sedmi korak je izrada kreativnog koncepta za marketing kampanju. Ovo uključuje određivanje glavne poruke, dizajna i tonaliteta kampanje.
  8. Sprovođenje marketing aktivnosti:
    Osmi korak je sprovođenje marketing aktivnosti prema planu. Ovo uključuje lansiranje oglasa, objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama i ostale marketing aktivnosti.
  9. Merenje i praćenje rezultata:
    Deveti korak je merenje i praćenje rezultata marketing aktivnosti. Ovo podrazumijeva praćenje i merenje uspješnosti marketing aktivnosti tokom vremena i prilagođavanje strategija u skladu sa rezultatima.
  10. Izrada izveštaja i donošenje odluka:
    Deseti i posljednji korak je izrada izveštaja o rezultatima marketing aktivnosti i donošenje odluka o budućim koracima. Ovo uključuje analizu rezultata i donošenje odluka o tome šta je radilo, a šta nije, te kako poboljšati buduće marketing aktivnosti.

Ponuda

Ukoliko želite da promovišete svoj proizvod ili uslugu putem deljenja letaka, slobodno nas kontaktirajte. Mi ćemo se potruditi da Vam ponudimo najbolje rešenje za Vaše potrebe i da pružimo stručan savet u vezi sa dizajnom i podelom letaka.

Zanimljivi tekstovi

Kako vam možemo pomoći?

Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica, slobodno nam se obratite putem ovog obrasca za kontakt ili pozivom na naš broj telefona 069 5950098. Mi ćemo se truditi da odgovorimo što je pre moguće i da pružimo sve potrebne informacije.

Hvala što ste nas posetili i nadamo se da ćemo uskoro imati priliku da Vam pomognemo.

S poštovanjem,

Marketing plan

Podela Letaka

Otvaranje Firme od nule

Podela letaka

Komentariši